2012-02-22

讀好啲書,你自己揀




近來囝囝好鐘意睇我煮餸,每晚都嗌住要入廚房,擔張凳仔,就要企係我旁邊睇我煎炒煮炆蒸。有時佢會幫手係水龍頭下面擦乾淨0的瓜皮,有時我會捉住佢手仔教佢係塊砧板上面切菜。不過煎雞翼時滾油四濺, 我都係唔會比佢企咁埋, 有時為安全計索性唔比佢入廚房,但係佢會死心不息,隔住門欄都要睇到實。佢好認真, 好專心。

我炒菜時,佢會問我好多問題,點解要咁快手,點解有時大火, 有時細火,點解要先爆香0的蒜蓉, 點解有啲菜要加水炒, 有啲又唔駛加,點解要典0的酒, 點解唔可以落太多鹽,點解要最後先可以落鹽.......,問完又問,有時要專心做菜、把握時間、分秒必爭時,真係比佢問到我好煩, 不過回心一想, 雖然我阿爸曾經係廚師,佢生前我都無叫佢教我煮餸,我都係呢幾年先識得煮番0的似樣啲0既餸,呢個小朋友年紀輕輕, 已經能夠幫我手整簡單0既Pancake同麵包Pizza,仲好有興趣幫手做家務0忝, 我應該對佢多啲鼓勵同讚賞先啱。等佢過多兩年再高一啲,可能真係可以教佢炒菜,我諗佢會好開心。

囝囝, 你成日話想做挖泥俠 Diggerman,挖個池塘比鴨鴨游水,整個公園比小朋友玩,堆座山比公公行山,究竟大過你想揸挖泥車,定係想做廚師呢?唔緊要,讀好啲書,你自己揀。


No comments: